Banner 1

Νέα

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ εκφράζει τη βαθιά οδύνη του για την απώλεια του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και πρώην προέδρου του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Γιάννη Παντή.

Ως πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, ο Γιάννης Παντής εργάστηκε με πάθος και αφοσίωση για τη σύσφιξη των σχέσεων του λιμανιού με τους φορείς και την κοινωνία της πόλης σε μία ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για το μέλλον της εταιρίας. Με ευαισθησία και όραμα έθεσε τις βάσεις για την ανάδειξη του Ιστορικού Αρχείου της ΟΛΘ ΑΕ. Σήμερα συνεχίζουμε στον ίδιο δρόμο για τη διάσωση και προβολή της ιστορίας του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στη σύζυγο, στο γιο και στους οικείους του εκλιπόντος.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ σήμερα, 12 Οκτωβρίου 2017, αποφασίστηκε ομόφωνα:

  1. Αντί στεφάνου, να κατατεθεί χρηματικό ποσό σε λογαριασμό της μη κυβερνητικής οργάνωσης για την προστασία του περιβάλλοντος WWF Ελλάς
  2. Να δημοσιευτεί το ψήφισμα αυτό στον Τύπο και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρίας

 

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΘ ΑΕ

To Λιμένα της Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε σήμερα, Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017, ο βουλευτής του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος της Γερμανίας (SPD), κ. Franke Schwabe, συνοδευόμενος από την αναπληρώτρια Γενική Πρόξενο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Anita Englert-Zerbin και συνεργάτες του.

Το μέλος του Γερμανικού Κοινοβουλίου υποδέχτηκαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Κωνσταντίνος Μέλλιος και ο αντιπρόεδρος κ. Δημήτριος Ρούτος.

Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, τονίστηκε η σημασία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης για την εμπορική και οικονομική δραστηριότητα των Βαλκανίων και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Στο Master Plan (2016-2040), που ενέκρινε η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, αποτυπώνεται ο στρατηγικός στόχος της αναβάθμισης του Λιμένα σε μεσαίας κατηγορίας στην παγκόσμια κατάταξη, όπως ανέφερε ο κ. Μέλλιος διευκρινίζοντας πως «για να συμβεί αυτό θα πρέπει να κατακτήσει τις αγορές χωρών των Βαλκανίων σε ακτίνα 600 χιλιομέτρων».

Παράλληλα, η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ τόνισε την ανάγκη ολοκλήρωσης των έργων για την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμένα με τα κεντρικά δίκτυα μεταφορών, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στην αυξημένη διακίνηση φορτίων.

O κ. Schwabe έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πορεία ιδιωτικοποίησης του Λιμένα Θεσσαλονίκης μετά και την ανακήρυξη της ένωσης των εταιριών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» ως προτιμώμενου επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ.

Οι κ.κ. Μέλλιος και Ρούτος, αφού αναφέρθηκαν στους υψηλούς δείκτες κερδοφορίας, στο μηδενικό δανεισμό της εταιρίας και στα εργασιακά θέματα, παρουσίασαν στις προοπτικές ανάπτυξης του Λιμένα μετά την εγκατάσταση του στρατηγικού επενδυτή τους επόμενους μήνες. Να σημειωθεί πως η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ελάχιστους δείκτες διακίνησης φορτίων και υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ σε βάθος επταετίας, από τις οποίες εκτιμάται ότι θα προκύψουν πολλαπλά οφέλη τόσο για την οικονομία της Θεσσαλονίκης όσο και της Κεντρικής Μακεδονίας.

Εντυπωσιακή αύξηση της διακίνησης φορτίων από το Λιμένα της Θεσσαλονίκης καταγράφεται το πρώτο εξάμηνο του 2017, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των οικονομικών καταστάσεων που ενέκρινε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ.

Ειδικότερα, για το πρώτο εξάμηνο του 2017 προκύπτουν τα εξής:

  • Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας για το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε 27.955.756 ευρώ έναντι των 21.167.064 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016, σημειώνοντας αύξηση 32,07%. Συγκεκριμένα, καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ) κατά 29,33%, (16.737.100 ευρώ έναντι των 12.941.411 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016), αύξηση στο Συμβατικό Λιμάνι κατά 37,98% (10.288.769 ευρώ έναντι των 7.456.468 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016), αύξηση στο Επιβατικό Λιμάνι κατά 0,58% (80.139 ευρώ έναντι των 79.678 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016) και αύξηση στην Εκμετάλλευση Χώρων κατά 23,24% (849.748 ευρώ έναντι των 689.506 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016).

  • Στην περίοδο που έληξε στις 30.06.2017 σημειώθηκε αύξηση 32,70% στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σε TEUς (188.306 έναντι των 141.900 που διακινήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα του 2016), αύξηση 33,96% στην διακίνηση του γενικού φορτίου (370.479 τόνοι έναντι των 276.567 του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016) και αύξηση 55,98% στην διακίνηση του χύμα φορτίου (1.888.766 τόνοι έναντι των 1.210.903 του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016).

  • Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα και τα λοιπά χρηματοοικονομικά στοιχεία ανέρχονται σε 89.780.558 ευρώ έναντι των 76.585.315 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 17,23%.

  • Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 14.587.916 ευρώ έναντι των 9.198.348 ευρώ, του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 58,59% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 52,18%.

  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 15.121.764 ευρώ έναντι των 10.325.503 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 46,69% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 54,09%.

  • Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 13.789.247 ευρώ έναντι των 8.961.938 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 53,86% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 49,33%, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 9.800.945 ευρώ έναντι των 5.540.950 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 76,88% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 35,06%.

 

Σε ανοδική τροχιά η ΟΛΘ ΑΕ

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Δημήτρης Μακρής, τόνισε: «Το 2017 εξελίσσεται σε μία χρονιά-ορόσημο για την εταιρία, η οποία πετυχαίνει σημαντική αύξηση στη διακίνηση φορτίων και διατηρεί ισχυρή τη θέση της στη λιμενική αγορά. Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με τους υψηλούς δείκτες κερδοφορίας, τον μηδενικό δανεισμό και την υψηλή ρευστότητα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μία σταθερά ανοδική πορεία της ΟΛΘ ΑΕ. Τα οικονομικά μεγέθη και οι σημερινοί δείκτες ενισχύουν τις εκτιμήσεις για σημαντική αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σε επίπεδο έτους, την υψηλότερη των τελευταίων δέκα ετών, ενώ για το συμβατικό φορτίο αναμένεται αύξηση, από τις υψηλότερες της τελευταίας πενταετίας.

Η φετινή ανοδική πορεία στη διακίνηση φορτίων συνδέεται κυρίως με την αύξηση των εξαγωγών και της εμπορικής δραστηριότητας στην ενδοχώρα του λιμένα, αλλά και με τη στενή συνεργασία της εταιρίας με τους πελάτες της, καθώς και τη διαρκή διαβούλευση με τους φορείς της λιμενικής κοινότητας, της πόλης και της περιφέρειας. Η εταιρία, παράλληλα, υλοποιεί ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προστασία του περιβάλλοντος.

Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό της ΟΛΘ ΑΕ αποτελεί την κινητήρια δύναμη της εταιρίας.

Η ΟΛΘ ΑΕ βρίσκεται μπροστά σε νέες προκλήσεις μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού από το ΤΑΙΠΕΔ και την ανάδειξη της ένωσης των εταιρειών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» ως προτιμώμενου επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της εταιρίας. Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ την επόμενη επταετία καθώς και ελάχιστους δείκτες διακίνησης φορτίων.

Οι παραπάνω εξελίξεις διαμορφώνουν ένα ευνοϊκό περιβάλλον για την αναβάθμιση του Λιμένα Θεσσαλονίκης προς όφελος της εταιρίας, της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης».

Τον υπουργό Οικονομίας  και Ανάπτυξης, κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου, υποδέχτηκε σήμερα η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ στις εγκαταστάσεις του Λιμένα Θεσσαλονίκης. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ κ. Κωνσταντίνος Μέλλιος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ κ. Δημήτρης Μακρής, ο Αντιπρόεδρος κ. Δημήτρης Ρούτος και ο Γενικός Διευθυντής κ. Αστέριος Μπρόζος.

Ο κ. Μέλλιος, αφού καλωσόρισε τον υπουργό, τον ενημέρωσε για τις προοπτικές ανάπτυξης του Λιμένα Θεσσαλονίκης τονίζοντας πως η ΟΛΘ ΑΕ είναι μία κερδοφόρα εταιρία-διαμάντι για τα ελληνικά δεδομένα. Τη φετινή χρονιά καταγράφεται εντυπωσιακή άνοδος τόσο στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων  όσο και στη διακίνηση του συμβατικού φορτίου.
Στο επίκεντρο της διεξοδικής συζήτησης βρέθηκε η πορεία της παραχώρησης του Λιμένα  μετά την ανακήρυξη από το ΤΑΙΠΕΔ της ένωσης των εταιριών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» ως προτιμητέου επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ.

Η εγκατάσταση του στρατηγικού επενδυτή τους επόμενους μήνες δημιουργεί θετικές προσδοκίες για την αναβάθμιση του Λιμένα, την αύξηση της διακίνησης φορτίων και επιβατών, προς όφελος της εταιρίας, της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης. Ο στρατηγικός επενδυτής αναλαμβάνει υποχρεώσεις δεσμευτικών επενδύσεων ύψους 180 εκατ. ευρώ σε βάθος επταετίας καθώς και ελάχιστης διακίνησης φορτίων κατά τη διάρκεια της σύμβασης.  

O Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ κ. Δημήτρης Μακρής ανέλυσε τους στρατηγικούς στόχους και τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρίας, όπως αποτυπώνονται στο Master Plan (2016-2040), επισημαίνοντας την ανάγκη επέκτασης του 6ου Προβλήτα, ώστε να αναδειχθεί ο Λιμένας της Θεσσαλονίκης σε κύριο διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.  

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ έθεσε και  το ζήτημα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα  Θεσσαλονίκης με το κεντρικό δίκτυο, καθώς θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την ενίσχυση του μεταφορικού έργου και την εξυπηρέτηση της προβλεπόμενης αυξημένης διακίνησης φορτίων τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, τονίστηκε η σημασία της ανάπτυξης των Logistics και έγινε αναφορά στη δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου, στα Διαβατά.

Μετά το τέλος της σημερινής συνάντησης ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Δημήτριος Ρούτος, συμμετείχε στο 3ο συνέδριο διεθνούς συνεργασίας λιμένων με τον τίτλο “3rd Maritime Silk Road Port International Cooperation Forum”,  το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 11 & 12 Ιουλίου 2017, στην πόλη Ningbo της Κίνας, κατόπιν σχετικών αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ. Στην ελληνική αποστολή συμμετείχε και ο κ. Κωνσταντίνος Μουτζουβής, Ναυτιλιακός Ακόλουθος του Ελληνικού Προξενείου στην Σανγκάη.

Πρόκειται για ένα ιδιαιτέρως σημαντικό διεθνές συνέδριο που αφορά την λιμενική βιομηχανία, κυρίως σε επίπεδο εξελίξεων και συνεργασιών. Στο συνέδριο υπήρξε παρουσία εκπροσώπων των σημαντικότερων λιμένων της Ευρώπης (Αμβούργο, Αμβέρσα, Ρότερνταμ, Βαρκελώνη) καθώς και εκπροσώπων λιμένων από χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Αμερικής. Παραβρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι της ευρύτερης λιμενικής βιομηχανίας (Maersk Group, DP World), καθώς και αντιπρόσωποι λιμενικών ινστιτούτων και σχετικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Shanghai Maritime University, Shanghai International Shipping Institute).

Η ελληνική συμμετοχή στο συνέδριο αποσκοπούσε στην παρουσίαση των εξελίξεων στα ελληνικά λιμάνια (ιδιαιτέρως της Θεσσαλονίκης) και στην προώθηση επαφών με παράγοντες της διεθνούς λιμενικής βιομηχανίας. Ο κ.Ρούτος, στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσίασε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τις δυνατότητες και τις προοπτικές του, ενώ παράλληλα συμμετείχε σε συναντήσεις με εκπροσώπους διαφόρων τομέων της λιμενικής βιομηχανίας. Η παρουσία ελληνικών αντιπροσωπειών σε παρόμοια γεγονότα θεωρείται καθοριστική καθώς αναβαθμίζει τόσο το ρόλο της χώρας στον τομέα αυτόν όσο και τη δυνατότητα παρέμβασης και συμμετοχής στις διεθνείς εξελίξεις.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Δημήτριος Μακρής ενημέρωσε στις 08.06.2017 τους οικονομικούς αναλυτές για τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας για τη χρήση του 2016.

Η εταιρία παρά τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετώπισε το 2016 επέδειξε αντοχή, με κύκλο εργασιών 48.061.529 ευρώ έναντι των 50.881.605 ευρώ του 2015, σημειώνοντας μείωση 5,54% και ανακάμπτοντας σημαντικά από τις ιδιαίτερα αρνητικές εξελίξεις του 1ου εξαμήνου. Κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου του 2016 υπήρξαν 32 συνεχόμενες ημέρες απεργίας και επιπλέον 4 εβδομάδες αποχή από την εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις υπερωρίες, λόγω της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας. Επίσης, επί 67 ημέρες παρέμεινε κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση προς τα Σκόπια δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στη μεταφορά χύδην και γενικού φορτίου, ενώ για 20 ημέρες περίπου παρέμεινε κλειστή η οδική σύνδεση προς τη Βουλγαρία αποκλείοντας τη μεταφορά containers.

Η ΟΛΘ ΑΕ κατόρθωσε ωστόσο το 2016 να διατηρήσει τη θέση της στη λιμενική αγορά, επιτυγχάνοντας παράλληλα υψηλούς δείκτες κερδοφορίας παρουσιάζοντας κέρδη ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών από τα υψηλότερα των εταιριών που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, με τα μικτά κέρδη να ανέρχονται στο 46,13%, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) στο 49,68%, τα κέρδη προ φόρων στο 43,86% και τα κέρδη μετά από φόρους στο 29,31%.

Τα έσοδα ανά λειτουργικό τομέα ανέρχονται σε 30.602.483 ευρώ για τον Σταθμό των Εμπορευματοκιβωτίων, που αντιστοιχούν στο 63,67% του κύκλου εργασιών, σε 15.629.672 ευρώ για τον Συμβατικό Λιμένα, που αντιστοιχούν στο 32,52% του κύκλου εργασιών, 264.461 ευρώ, για την Επιβατική Κίνηση που αντιστοιχούν στο 0,55% του κύκλου εργασιών και 1.564.914 ευρώ για την Εκμετάλλευση Χώρων που αντιστοιχούν στο  3,26% του κύκλου εργασιών.

Η ΟΛΘ ΑΕ είναι μια υγιής εταιρία με μηδενικό δανεισμό. Το 2016 σημειώθηκε σημαντική αύξηση κατά 29,69% των επενδυμένων διαθεσίμων, από 55.199.321 ευρώ σε 71.586.788 ευρώ με τα ταμειακά διαθέσιμα της να ανέρχονται σε 75.566.103 ευρώ.

Η μερισματική πολιτική της Εταιρίας στοχεύει στην ικανοποίηση των μετόχων παράλληλα με την δημιουργία αποθεματικών για χρηματοδότηση των επενδύσεών της. Το προτεινόμενο μέρισμα από τα κέρδη της χρήσης του 2016 είναι 0,49 ανά μετοχή.

Σημαντικό σημείο υπήρξε η έγκριση του προγραμματικού σχεδίου ανάπτυξης (Master Plan) του Λιμένα Θεσσαλονίκης από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας και η υποβολή του στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μετά από διαβούλευση με τους φορείς της πόλης. Το Master Plan αποτυπώνει το μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της ΟΛΘ ΑΕ με στόχο την αύξηση της δυναμικότητας, ώστε να εξυπηρετούνται μεγαλύτερα πλοία, την υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και τη σύνδεση με την πόλη.  Η Ε.Σ.Α.Λ. ενέκρινε το Master Plan της ΟΛΘ ΑΕ σε συνεδρίαση της στις 13.3.2017. Παράλληλα εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ το 5ετές Business Plan.

Η συμβολή της Διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ στη διαδικασία του διεθνούς διαγωνισμού για την πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας συντέλεσε στην  ανάδειξη του ρόλου του Λιμένα Θεσσαλονίκης ως Λιμένα-Πύλη στην ΝΑ Ευρώπη. Η ανακήρυξη, στις 24.04.2017, από το ΤΑΙΠΕΔ της ένωσης των εταιριών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» ως πλειοδότη του διαγωνισμού, σηματοδοτεί μία νέα φάση ανάπτυξης στο Λιμένα Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ώστε ο Λιμένας Θεσσαλονίκης να ανέβει κατηγορία προς όφελος της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης.

Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία διακίνησης των τεσσάρων (4) πρώτων μηνών του 2017 είναι προφανές ότι η ΟΛΘ ΑΕ πετυχαίνει ολική επαναφορά, σε ότι αφορά την διακίνηση φορτίων. Η διακίνηση των Containers είναι αυξημένη κατά 7,5%  και του Συμβατικού Φορτίου κατά 30,2%, με τάσεις περαιτέρω αύξησης των ανωτέρω ποσοστών στο κλείσιμο του Α’ εξαμήνου του 2017 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016. Τα ανωτέρω διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία οδηγούν σε προβλέψεις διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων, της τάξεως των 360.000 teus  και διακίνησης Συμβατικού Φορτίου τουλάχιστον 4.000.000 τόνων για το 2017. Με βάση τα ανωτέρω στοιχεία, εκτιμάται  ότι  το 2017 θα είναι η  χρονιά με την υψηλότερη διακίνηση στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων των  τελευταίων δέκα ετών και στο Συμβατικό Φορτίο από τις υψηλότερες της τελευταίας πενταετίας.