Banner 1

Νέα

Ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Δημήτριος Ρούτος, συμμετείχε στο 3ο συνέδριο διεθνούς συνεργασίας λιμένων με τον τίτλο “3rd Maritime Silk Road Port International Cooperation Forum”,  το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 11 & 12 Ιουλίου 2017, στην πόλη Ningbo της Κίνας, κατόπιν σχετικών αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ. Στην ελληνική αποστολή συμμετείχε και ο κ. Κωνσταντίνος Μουτζουβής, Ναυτιλιακός Ακόλουθος του Ελληνικού Προξενείου στην Σανγκάη.

Πρόκειται για ένα ιδιαιτέρως σημαντικό διεθνές συνέδριο που αφορά την λιμενική βιομηχανία, κυρίως σε επίπεδο εξελίξεων και συνεργασιών. Στο συνέδριο υπήρξε παρουσία εκπροσώπων των σημαντικότερων λιμένων της Ευρώπης (Αμβούργο, Αμβέρσα, Ρότερνταμ, Βαρκελώνη) καθώς και εκπροσώπων λιμένων από χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Αμερικής. Παραβρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι της ευρύτερης λιμενικής βιομηχανίας (Maersk Group, DP World), καθώς και αντιπρόσωποι λιμενικών ινστιτούτων και σχετικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Shanghai Maritime University, Shanghai International Shipping Institute).

Η ελληνική συμμετοχή στο συνέδριο αποσκοπούσε στην παρουσίαση των εξελίξεων στα ελληνικά λιμάνια (ιδιαιτέρως της Θεσσαλονίκης) και στην προώθηση επαφών με παράγοντες της διεθνούς λιμενικής βιομηχανίας. Ο κ.Ρούτος, στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσίασε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τις δυνατότητες και τις προοπτικές του, ενώ παράλληλα συμμετείχε σε συναντήσεις με εκπροσώπους διαφόρων τομέων της λιμενικής βιομηχανίας. Η παρουσία ελληνικών αντιπροσωπειών σε παρόμοια γεγονότα θεωρείται καθοριστική καθώς αναβαθμίζει τόσο το ρόλο της χώρας στον τομέα αυτόν όσο και τη δυνατότητα παρέμβασης και συμμετοχής στις διεθνείς εξελίξεις.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Δημήτριος Μακρής ενημέρωσε στις 08.06.2017 τους οικονομικούς αναλυτές για τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας για τη χρήση του 2016.

Η εταιρία παρά τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετώπισε το 2016 επέδειξε αντοχή, με κύκλο εργασιών 48.061.529 ευρώ έναντι των 50.881.605 ευρώ του 2015, σημειώνοντας μείωση 5,54% και ανακάμπτοντας σημαντικά από τις ιδιαίτερα αρνητικές εξελίξεις του 1ου εξαμήνου. Κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου του 2016 υπήρξαν 32 συνεχόμενες ημέρες απεργίας και επιπλέον 4 εβδομάδες αποχή από την εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις υπερωρίες, λόγω της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας. Επίσης, επί 67 ημέρες παρέμεινε κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση προς τα Σκόπια δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στη μεταφορά χύδην και γενικού φορτίου, ενώ για 20 ημέρες περίπου παρέμεινε κλειστή η οδική σύνδεση προς τη Βουλγαρία αποκλείοντας τη μεταφορά containers.

Η ΟΛΘ ΑΕ κατόρθωσε ωστόσο το 2016 να διατηρήσει τη θέση της στη λιμενική αγορά, επιτυγχάνοντας παράλληλα υψηλούς δείκτες κερδοφορίας παρουσιάζοντας κέρδη ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών από τα υψηλότερα των εταιριών που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, με τα μικτά κέρδη να ανέρχονται στο 46,13%, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) στο 49,68%, τα κέρδη προ φόρων στο 43,86% και τα κέρδη μετά από φόρους στο 29,31%.

Τα έσοδα ανά λειτουργικό τομέα ανέρχονται σε 30.602.483 ευρώ για τον Σταθμό των Εμπορευματοκιβωτίων, που αντιστοιχούν στο 63,67% του κύκλου εργασιών, σε 15.629.672 ευρώ για τον Συμβατικό Λιμένα, που αντιστοιχούν στο 32,52% του κύκλου εργασιών, 264.461 ευρώ, για την Επιβατική Κίνηση που αντιστοιχούν στο 0,55% του κύκλου εργασιών και 1.564.914 ευρώ για την Εκμετάλλευση Χώρων που αντιστοιχούν στο  3,26% του κύκλου εργασιών.

Η ΟΛΘ ΑΕ είναι μια υγιής εταιρία με μηδενικό δανεισμό. Το 2016 σημειώθηκε σημαντική αύξηση κατά 29,69% των επενδυμένων διαθεσίμων, από 55.199.321 ευρώ σε 71.586.788 ευρώ με τα ταμειακά διαθέσιμα της να ανέρχονται σε 75.566.103 ευρώ.

Η μερισματική πολιτική της Εταιρίας στοχεύει στην ικανοποίηση των μετόχων παράλληλα με την δημιουργία αποθεματικών για χρηματοδότηση των επενδύσεών της. Το προτεινόμενο μέρισμα από τα κέρδη της χρήσης του 2016 είναι 0,49 ανά μετοχή.

Σημαντικό σημείο υπήρξε η έγκριση του προγραμματικού σχεδίου ανάπτυξης (Master Plan) του Λιμένα Θεσσαλονίκης από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας και η υποβολή του στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μετά από διαβούλευση με τους φορείς της πόλης. Το Master Plan αποτυπώνει το μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της ΟΛΘ ΑΕ με στόχο την αύξηση της δυναμικότητας, ώστε να εξυπηρετούνται μεγαλύτερα πλοία, την υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και τη σύνδεση με την πόλη.  Η Ε.Σ.Α.Λ. ενέκρινε το Master Plan της ΟΛΘ ΑΕ σε συνεδρίαση της στις 13.3.2017. Παράλληλα εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ το 5ετές Business Plan.

Η συμβολή της Διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ στη διαδικασία του διεθνούς διαγωνισμού για την πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας συντέλεσε στην  ανάδειξη του ρόλου του Λιμένα Θεσσαλονίκης ως Λιμένα-Πύλη στην ΝΑ Ευρώπη. Η ανακήρυξη, στις 24.04.2017, από το ΤΑΙΠΕΔ της ένωσης των εταιριών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» ως πλειοδότη του διαγωνισμού, σηματοδοτεί μία νέα φάση ανάπτυξης στο Λιμένα Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ώστε ο Λιμένας Θεσσαλονίκης να ανέβει κατηγορία προς όφελος της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης.

Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία διακίνησης των τεσσάρων (4) πρώτων μηνών του 2017 είναι προφανές ότι η ΟΛΘ ΑΕ πετυχαίνει ολική επαναφορά, σε ότι αφορά την διακίνηση φορτίων. Η διακίνηση των Containers είναι αυξημένη κατά 7,5%  και του Συμβατικού Φορτίου κατά 30,2%, με τάσεις περαιτέρω αύξησης των ανωτέρω ποσοστών στο κλείσιμο του Α’ εξαμήνου του 2017 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016. Τα ανωτέρω διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία οδηγούν σε προβλέψεις διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων, της τάξεως των 360.000 teus  και διακίνησης Συμβατικού Φορτίου τουλάχιστον 4.000.000 τόνων για το 2017. Με βάση τα ανωτέρω στοιχεία, εκτιμάται  ότι  το 2017 θα είναι η  χρονιά με την υψηλότερη διακίνηση στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων των  τελευταίων δέκα ετών και στο Συμβατικό Φορτίο από τις υψηλότερες της τελευταίας πενταετίας.

 

Η ετήσια ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά στοιχεία της ΟΛΘ ΑΕ για το έτος 2016, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017 και ώρα 13.00, στο Ελληνικό Κεντρικό Αποθετήριο Τίτλων ΑΕ (πρώην Χρηματιστηριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης) επί της οδού Κατούνη 16-18.

Την Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017, ο Πρέσβης της Λετονίας στη χώρα μας, κ. Maris Klisans πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στο Λιμένα Θεσσαλονίκης. Στο κτίριο της Διοίκησης τον υποδέχθηκαν ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, κ.κ. Κωνσταντίνος Μέλλιος και Δημήτριος Ρούτος.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι τρέχουσες εξελίξεις των τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και οι δυνατότητες ενίσχυσης του ρόλου των λιμένων των δύο χωρών στο παγκόσμιο δίκτυο. Διαπίστωση όλων των συμμετεχόντων είναι ότι το κοινό σημείο και ταυτόχρονα σημαντικό πλεονέκτημα τον Λιμένα Θεσσαλονίκης και του Λιμανιού της Ρίγα, του σημαντικότερου λιμανιού της Λετονίας, είναι η απευθείας σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η διερεύνηση δυνατότητας συνεργασίας του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τα λιμάνια της Λετονίας θα αποτελέσει αντικείμενο μελλοντικών συναντήσεων και συζητήσεων.

Θεσσαλονίκη, 16 Φεβρουαρίου 2017

Η έκθεση φωτογραφίας του Ηλία Παπαδόπουλου με τίτλο ‘’Μέγα γὰρ τὸ τῆς θαλάττης κράτος’’ εγκαινιάζεται σήμερα, Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017, στις  13:00 μ.μ., στον Α’ προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Η έκθεση φιλοξενείται στην αίθουσα εντευκτηρίου συνταξιούχων και περιλαμβάνει 40 εικόνες του λιμανιού που παρουσιάζονται σε 4 ενότητες:

α) Δουλειά κάτω από το βλέμμα της Σελήνης.
β) Το λιμάνι με τη ματιά ενός γλάρου.
γ) Ο Ήλιος έγειρε, άνθρωποι και μηχανήματα ξαποσταίνουν.
δ) Στιγμές καθημερινότητας.
 

Ο Ηλίας Παπαδόπουλος, που εργάζεται στο Τμήμα Ηλεκτρολογικού της ΟΛΘ ΑΕ, είναι μέλος του Φωτογραφικού Κέντρου Θεσσαλονίκης και έχει παρουσιάσει τη δουλειά του σε αρκετές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις και στις εκδόσεις:
 - Φωτογραφικό λεύκωμα με τίτλο ‘’Η μαγεία των Ελληνικών βυθών’’ (Θεσ/νίκη 2001)
 - Θαλάσσιο οδηγό με τίτλο ‘’Ελληνικός θαλάσσιος κόσμος’’, (Αθήνα 2016)
 

Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 30 Ιανουαρίου.

Θεσσαλονίκη, 15 Φεβρουαρίου 2017

 

Την Πέμπτη 16.02.2017 στις 18:00 στο κτίριο της πρώην αποθήκης στρατού, στον 1ο προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της Έκθεσης του Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού Ιδεών για την: «Αποκατάσταση και επανάχρηση του συγκροτήματος των σταβλικών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντα χώρου τους, εντός του λιμένα Θεσσαλονίκης». 

Διάρκεια Έκθεσης: 15 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου 2017
Ώρες λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή: 17:30 – 20:30
Σάββατο: 11:00-13:00


Στην έκθεση παρουσιάζονται τα σχέδια όλων των προτάσεων και εκθέτονται τα προπλάσματα (μακέτες) των μελετών που απέσπασαν το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο βραβείο. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν και να κατανοήσουν τις προτάσεις που κατατέθηκαν από τους συμμετέχοντες για το Διαγωνισμό.
 
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων θα γίνει συνοπτική παρουσίαση των στόχων και της διαδικασίας του Διαγωνισμού και στη συνέχεια θα παρουσιαστούν αναλυτικά, από τους μελετητές, οι προτάσεις που διακρίθηκαν.
 Την επιμέλεια της έκθεσης ανέλαβαν για τη Διεύθυνση Μελετών και Κατασκευής Έργων της ΟΛΘ ΑΕ ο κ. Σταύρος Σκαπέρδας, Πολιτικός Μηχανικός, Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος Κατασκευής και Συντήρησης Υποδομών και η κ. Δήμητρα Τσιριγώτη, Αρχιτέκτων Μηχανικός, σύμβουλος ΔΜΚΕ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ επικύρωσε την απόφαση της κριτικής επιτροπής, σύμφωνα με την οποία τα βραβεία απονέμονται ως εξής:

1ο ΒΡΑΒΕΙΟ
ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ
ΔΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, Επίκουρη Καθηγήτρια ΑΠΘ (με ποσοστό συμμετοχής 20%)
ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, MSc. In Urban Strategies (με ποσοστό συμμετοχής 17%)
ΑΠΟΤΣΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός (με ποσοστό συμμετοχής 17%)
ΒΡΕΝΤΖΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, MSc. Προστασία, συντήρηση και αποκατάσταση ιστορικών μνημείων και συνόλων (με ποσοστό συμμετοχής 17%)
ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, MSc. Προστασία, συντήρηση και αποκατάσταση ιστορικών μνημείων και συνόλων (με ποσοστό συμμετοχής 17%)
ΤΑΡΑΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός (με ποσοστό συμμετοχής 12%)
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, Ομότιμος Καθηγητής ΑΠΘ, Σύμβουλος Αρχιτεκτονικής μελέτης αποκατάστασης και επανάχρησης
ΔΟΔΟΥΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, Πολιτικός Μηχανικός
ΤΟΛΙΔΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών, Σύμβουλος Η/Μ

2ο ΒΡΑΒΕΙΟ
ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός (με ποσοστό συμμετοχής 40%)
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός (με ποσοστό συμμετοχής 60%)
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ/ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΤΖΕΛΙΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ-ΑΝΝΑ, Πολιτικός Μηχανικός
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
ΓΚΟΥΜΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ, Πολιτικός Μηχανικός

3ο ΒΡΑΒΕΙΟ
ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ
ΤΕΛΛΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός (με ποσοστό συμμετοχής 50%)
ΖΑΒΡΑΚΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, Αρχιτέκτονας Τοπίου (με ποσοστό συμμετοχής 50%)
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΒΑΛΥΡΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΓΑΡΔΙΚΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΠΑΡΘΕΝΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, Φοιτητής Αρχιτεκτονικής
ΟΠΤΙΚΑ ΥΠΟΒΑΘΡΑ
ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ ΓΙΩΡΓΗΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, Φωτογράφος Αρχιτεκτονικής

ΕΠΑΙΝΟΣ
ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ
ΑΔΑΜΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός (με ποσοστό συμμετοχής 100%)
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΡΧΟΝΤΗ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, υποψήφια Διδάκτωρ Π.Θ.
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός
ΠΡΙΓΚΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός
ΣΙΩΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός
ΡΟΝΤΣΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, Αρχιτέκτονας Μηχανικός
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΑΔΑΜΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Ph.D. Αρχιτέκτονας Μηχανικός, Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Θ.
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Πολιτικός Μηχανικός
ΖΗΜΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Μηχ. Ηλ. Μηχανικός


Η περιοχή των σταβλικών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντα χώρου (τομέας V) του λιμένα Θεσσαλονίκης, στην οποία αναφέρεται ο Διαγωνισμός, έχει χαρακτηρισθεί μαζί με το ιστορικό κέντρο της πόλης ως ιστορικός τόπος. Περιλαμβάνει κτίρια τα οποία έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα μνημεία, θεωρούμενα ως αξιόλογα κτίσματα. Ο περιβάλλων χώρος των κτισμάτων χαρακτηρίζεται ως ζώνη προστασίας μέχρι τα όρια της υπάρχουσας περίφραξης.

Ο Ανοικτός Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός Ιδεών που προκηρύχτηκε, μετά από πολύμηνη προετοιμασία τον Αύγουστο του 2016, εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της ΟΛΘ ΑΕ για τον εκσυγχρονισμό, την αναβάθμιση και ανάπτυξη του συνόλου της λιμενικής ζώνης, με κριτήρια τη βιώσιμη ανάπτυξη των λιμενικών λειτουργιών, την αξιοποίηση και ανάπλαση των διαθέσιμων χώρων και κτιριακών υποδομών για σύγχρονες επιχειρηματικές, πολιτισμικές και κοινωνικές δραστηριότητες.
Η επανάχρηση μετά από την ολοκληρωμένη αποκατάσταση και ανάπλαση της περιοχής των στάβλων πιστεύεται ότι θα εμπλουτίσει τις λιμενικές λειτουργίες με νέες δραστηριότητες που θα υποστηρίζουν τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα και θα ισχυροποιήσουν τους δεσμούς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της πόλης και των γειτονικών περιοχών με τον λιμένα. Ταυτόχρονα, η επανάχρηση, ως διαδικασία, θα συμβάλλει στη διατήρηση των ιστορικών κατασκευών της περιοχής του τομέα V.

Οι προτάσεις που κατατέθηκαν στο Διαγωνισμό χαρακτηρίζονται όλες από τον ιδιαίτερα υψηλό βαθμό επεξεργασίας των σχεδίων και των συνοδευτικών κειμένων γεγονός που συνέβαλε στην υψηλή ποιότητα του αποτελέσματος του Διαγωνισμού. Η ΟΛΘ ΑΕ συγχαίρει όλους τους συμμετέχοντες του Διαγωνισμού και ιδιαίτερα εκείνους των οποίων οι προτάσεις διακρίθηκαν.