Banner 1

Νέα

Μετά την απόφαση της συνέχισης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της ΟΛΘ ΑΕ στις 8/7/2016 έγινε εκλογή νέων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας σε αντικατάσταση παραιτηθέντων μελών και εκλέχθηκε ως νέο μέλος ο κ. Δημήτριος Ρούτος, συμπληρώνοντας την ενδεκαμελή σύνθεση του Δ.Σ..

Το Διοικητικό Συμβούλιο, σε συνεδρίασή του μετά τη Γενική Συνέλευση, συγκροτήθηκε σε σώμα και εξέλεξε τον κ. Κωνσταντίνο Μέλλιο Πρόεδρο του Δ.Σ., μέχρι πρότινος Αντιπρόεδρο, και τον κ. Δημήτριο Ρούτο Αντιπρόεδρο του Δ.Σ.

Το νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Ρούτος, έχει μεταπτυχιακό στις Οικονομικές και Πολιτικές σπουδές, ήταν τραπεζικό στέλεχος σε διευθυντικές θέσεις στις τράπεζες FBB, Ελληνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Κεντρική Τράπεζα Ελλάδος, ABN AMRO Bank και Bank of America, ενώ έχει διατελέσει Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της «Εγνατία Οδός ΑΕ».

Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:

  • Κωνσταντίνος Μέλλιος
    Πρόεδρος  ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, μη εκτελεστικό μέλος

  • Δημήτριος Μακρής
    Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος

  • Δημήτριος Ρούτος
    Αντιπρόεδρος ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

  • Άγγελος Βλάχος
    Μη εκτελεστικό μέλος

  • Παναγιώτης Καρδαράς
    Μη εκτελεστικό μέλος

  • Δημήτριος Μπίκας
    Μη εκτελεστικό μέλος

  • Γεώργιος Τοζίδης
    Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

  • Λάζαρος Τανταλίδης
    Εκπρόσωπος των εργαζομένων, μη εκτελεστικό μέλος

  • Δημήτριος Θηρίου
    Εκπρόσωπος των Λιμενεργατών, μη εκτελεστικό μέλος

  • Γεώργιος Δημαρέλος
    Εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

  • Κωνσταντίνος Καρούλης
    Εκπρόσωπος της Ο.Κ.Ε., ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

Μέλη της Επιτροπής Ελέγχου

  • Δημήτριος Ρούτος
  • Γεώργιος Τοζίδης
  • Γεώργιος Δημαρέλος

Το κρουαζιερόπλοιο “Sea Cloud”, προερχόμενο από την Καβάλα, θα καταφτάσει τη Δευτέρα 11 Ιουλίου, στις 8:00, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Στο πλοίο θα επιβαίνουν 41 επιβάτες, οι οποίοι και θα αποβιβαστούν.

Το “Sea Cloud” θα αναχωρήσει στις 18:00, οπότε και θα επιβιβαστούν 41 νέοι  επιβάτες με προορισμό τη Σκόπελο.

Το επόμενο κρουαζιερόπλοιο που αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στις 30 Ιουλίου, είναι το “Rhapsody of the Seas”.

Το κρουαζιερόπλοιο “Silver Spirit”, προερχόμενο από τον Βόλο, αναμένεται αύριο, Τρίτη 28 Ιουνίου, στις 8:00, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Στο πλοίο επιβαίνουν 331 επιβάτες, οι περισσότεροι εκ των οποίων προέρχονται από τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία και την Αυστραλία και 356 μέλη πληρώματος.

Το “Silver Wind” θα παραμείνει στο λιμάνι μέχρι τις 19:00 οπότε και θα αναχωρήσει για τη Λήμνο.

Η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ ενημερώνει το κοινό και τους ενδιαφερόμενους φορείς και επαγγελματίες, ότι από την πρωινή βάρδια του Σαββάτου 25.06.2016 θα αρχίσει να εξυπηρετεί πλοία και φορτία, μετά την αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Με επιστολές έχουν ήδη ενημερωθεί οι φορείς, ενώ έχει γίνει αντίστοιχη επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο έχει ήδη εγκρίνει την απαλλαγή των επιπλέον αποθηκευτικών δικαιωμάτων για όλα τα εμπορεύματα, καθώς και των δικαιωμάτων προσόρμισης και παραβολής, για τις ημέρες των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Η ΟΛΘ ΑΕ θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντιμετωπιστούν με αμεσότητα και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προβλήματα που προέκυψαν από την απεργία.

Το κρουαζιερόπλοιο “Rhapsody of the Seas”, προερχόμενο από τον Πειραιά,  θα καταπλεύσει αύριο, στις 09.00, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Το “Rhapsody of the Seas” είναι ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια που θα υποδεχτεί φέτος το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Στο πλοίο επιβαίνουν 2134 επιβάτες από την Αυστραλία, το Μεξικό, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιαπωνία και πολλές άλλες χώρες, ενώ τα μέλη του πληρώματος φτάνουν τα 803 άτομα.

Το “Rhapsody of the Seas” θα αποπλεύσει στις 17.00 με προορισμό το Κουσάντασι.

Η  Εταιρεία,  παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον το 2015, διατήρησε υψηλούς δείκτες κερδοφορίας, όπως ανακοινώθηκε στην Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στον Δ’ Προβλήτα του Λιμένα.

Συγκεκριμένα:

  • Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας για το 2015 ανήλθε σε 50.881.605€ έναντι των 54.831.478€ της αντίστοιχης περιόδου του 2014. Η μείωση οφείλεται κυρίως στην πτώση των πωλήσεων του Συμβατικού Λιμένα κατά 17,16%.
  • Υψηλά διατηρούνται τα κέρδη ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών, με τα μικτά κέρδη να ανέρχονται στο 47,82%, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA)  στο 52,79%, τα κέρδη προ φόρων στο 48,18% και τα κέρδη μετά από  φόρους στο 35,21%.
  • Αύξηση 0,50%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2014 σημειώθηκε στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, που ανήλθαν σε 351.741 TEUs.
  • Μείωση της διακίνησης στο συμβατικό φορτίο, κυρίως κατά το β' εξάμηνο του 2015, κατά 15,34%.
  • Τα έσοδα από την αξιοποίηση των κεφαλαίων της εταιρείας μειώθηκαν κατά 47,11% λόγω της μεγάλης μείωσης των επιτοκίων άνω του 50%.
  • Η Εταιρεία συνέχισε με επιτυχία την πολιτική περιορισμού των εξόδων τα οποία μειώθηκαν κατά 3,20%.
  • Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 24.333.039€ έναντι των 26.529.142€ του 2014 (-8,28%).
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 26.861.416€  έναντι των 29.424.347€ το αντίστοιχο διάστημα του 2014 (-8,71%).
  • Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 24.514.352€ έναντι των 28.388.514€ του 2014, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 17.915.016€ έναντι 21.300.404€ του 2014, γεγονός που αποδίδεται και στην αύξηση του συντελεστή φορολόγησης και στην αύξηση της προκαταβολής φόρου εισοδήματος.
  • Η ΟΛΘ ΑΕ το 2015 υλοποίησε το υψηλότερο επενδυτικό πρόγραμμα των τελευταίων ετών, ύψους 7.169.837€.
  • Λόγω των υψηλών διαθεσίμων της, η ΟΛΘ ΑΕ διατηρεί τη χρηματοοικονομική της ανεξαρτησία, δεν έχει ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις και έχει τη δυνατότητα να χρηματοδοτεί το επενδυτικό πρόγραμμα του 2016 χωρίς να προσφεύγει σε δανεισμό.

Η Διοίκηση ανέφερε ότι η διακίνηση συμβατικού φορτίου είναι αποτέλεσμα της πτώσης στη διακίνηση των χαλυβουργικών προϊόντων, λόγω της κατακόρυφης πτώσης των διεθνών τιμών των μεταλλευμάτων, καθώς και της αναστολής λειτουργίας μιας μεγάλης χαλυβουργικής μονάδας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης υπερψηφίστηκε, μεταξύ άλλων,  η διανομή μερίσματος 0,58 € ανά μετοχή.

 

Δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου κου Δημήτρη Μακρή

Η ΟΛΘ ΑΕ παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία του 2015 που επηρέασε αρνητικά τη διακίνηση του Συμβατικού φορτίου, λόγω της κατακόρυφης πτώσης των διεθνών τιμών των μεταλλευμάτων, παραμένει μία ιδιαίτερα αποδοτική εταιρεία για τους μετόχους της, με υψηλούς δείκτες κερδοφορίας.

Η Εταιρεία υλοποίησε το 2015 ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του εξοπλισμού και των υποδομών για την εξυπηρέτηση των φορτίων ενώ συνεχίζει το 2016 το φιλόδοξο αναπτυξιακό σχεδιασμό της με γνώμονα τη διατήρηση και αύξηση της αξίας της ΟΛΘ ΑΕ και την ενίσχυση του ρόλου της στην οικονομία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

 

Θεσσαλονίκη, 10.6.2016