Banner 1

Νέα

Η ετήσια ενημέρωση των αναλυτών σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2017 της ΟΛΘ ΑΕ θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 31 Μαΐου 2018 και ώρα 13.00 (αντί για τις 11:00 που είχε προγραμματιστεί αρχικά), στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ (Κτίριο Διοίκησης, Α’ Προβλήτας, 1ος  όροφος).

Η ετήσια ενημέρωση των αναλυτών σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2017 της ΟΛΘ ΑΕ θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 31 Μαΐου 2018 και ώρα 11.00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ (Κτίριο Διοίκησης, Α’ Προβλήτας, 1ος  όροφος).

 

Την στρατηγική απόφαση της Terminal Link SAS, να αναδειχθεί ο ΟΛΘ στο κυριότερο λιμάνι της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, υπογραμμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο η σύγκληση και συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Εταιρείας, στη Θεσσαλονίκη, αύριο, Τετάρτη 16 Μαΐου 2018.

Η  Terminal Link SAS, παγκόσμιος λιμενικός διαχειριστής, εταιρεία που συνδυάζει τη συμμετοχή του γαλλικού ναυτιλιακού κολοσσού CMA CGM με τον κινεζικό Παγκόσμιο Λιμενικό Διαχειριστή CMPorts και εταίρος της τριμερούς Κοινοπραξίας που ελέγχει το 67% της OΛΘ ΑΕ, αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον της για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με την διήμερη επίσκεψη που πραγματοποιεί 10μελής αποστολή κορυφαίων στελεχών της, στη Θεσσαλονίκη, σήμερα 15 και αύριο 16 Μαΐου.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης, πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση στο κτίριο Διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ των εκπροσώπων της  Terminal Link SAS με μέλη της Κυβέρνησης, εκπροσώπους των αυτοδιοικητικών φορέων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και των παραγωγικών τάξεων της Βόρειας Ελλάδας.

H αποστολή της Terminal Link SAS με επικεφαλής τον Πρόεδρο της, κ. Farid Τ. Salem, αποτελείται από τον CEO της Τerminal Link SAS και Αναπληρωτή Πρόεδρο της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Boris Wenzel και τον Aντιπρόεδρο της Terminal Link SAS, κ. Laurent Martens. Στην αποστολή μετέχoυν επίσης ο κ. Lars Kastrup, Senior Vice President της CMA CGM, όπως επίσης και τρία υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη της China Merchants Port Holding Company Ltd (CMPorts), oι κ.κ. Jingtao Bai, Kong Yim και Jianhui Li.

Στη συνάντηση, την οποία συντόνισε ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Σωτήριος Θεοφάνης, παρέστησαν ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Λαμπρίδης, η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής  Ενότητας Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Άρης Ξενόφος, καθώς και εκπρόσωποι τοπικών φορέων και προξενικών αρχών.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της Τerminal Link SAS, κ. Farid Τ. Salem, «σκοπός μας είναι να αναδείξουμε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε κύριο σταυροδρόμι στην περιοχή του Αιγαίου και της Αδριατικής και να συνδέσουμε τη Θεσσαλονίκη με τη βαλκανική ενδοχώρα». Παράλληλα, ο κ. Salem, αφού ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των φορέων για την παρουσία τους, υπογράμμισε τη θέληση της Κοινοπραξίας για την ουσιαστική συνεχή συνεργασία με τους φορείς της πόλης και της επιχειρηματικής κοινότητας για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Ο Πρόεδρος της Terminal Link SAS σημείωσε πως για να στεφθεί με επιτυχία το εγχείρημα χρειάζεται η συνδρομή της Κυβέρνησης, η οποία θα πρέπει να μεριμνήσει για την ολοκλήρωση των οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων του λιμανιού με τα εθνικά και διευρωπαϊκά δίκτυα, για τη λειτουργία του Τελωνείου σε 24ωρη βάση και για την αποτελεσματικότερη οργάνωση της Πλοηγικής Υπηρεσίας.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, δήλωσε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας θα αναλάβει πρωτοβουλίες για τις υποχρεώσεις αυτές,  διαβεβαιώνοντας ότι αυτά για τα οποία έχει αναλάβει ευθύνη ο ίδιος θα γίνουν πολύ γρήγορα.

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης «διψάει» για ανάπτυξη, θέλει να κερδίσει το χαμένο χρόνο που το χωρίζει από άλλα λιμάνια και να πρωτοπορήσει σε σχέση με λιμάνια που το ανταγωνίζονται», επισήμανε ο κ. Κουρουμπλής.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης, εξέφρασε τη βαθιά του ικανοποίηση διότι, όπως τόνισε, «αυτή η επένδυση, αν και πέρασε από 40 κύματα, αποτελεί μία πραγματικότητα και  ελπίδα για το μέλλον».

Σημειώνεται ότι η Terminal Link SAS, ελέγχεται σε ποσοστό 51% από τη γαλλική CMA CGM και σε ποσοστό 49% από την China Merchants Port Holdings Company Ltd ( CMPorts), έναν από τους μεγαλύτερους Παγκόσμιους Λιμενικούς Διαχειριστές, στο χαρτοφυλάκιο του οποίου συμπεριλαμβάνονται 32 λιμάνια σε 17 χώρες, σε 5 ηπείρους.

Η συνεργασία των CMA CGM και CMPorts, όπως εκφράζεται μέσω της Terminal Link SAS, αποκτά ιδιαίτερη σημασία και προοπτική στις νέες συνθήκες ανάπτυξης του διεθνούς εμπορίου, στο πλαίσιο του υλοποιούμενου ιστορικού σχεδίου για τους Νέους Δρόμους του Μεταξιού, θαλάσσιο και χερσαίο, το γνωστό σχέδιο «Belt and Road Initiative».

Μετά το τέλος της σημερινής συνάντησης υψηλόβαθμα στελέχη της Κοινοπραξίας ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Photo 1: Ο Πρόεδρος της Terminal Link SAS, κ. Farid Τ. Salem

Photo 2O Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής με τον Πρόεδρο της Terminal Link SAS, κ. Farid T. Salem και τον Πρόεδρο του ΔΣ και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Σωτήριο Θεοφάνη

Photo 3: Από αριστερά  οι κ.κ. Boris Wenzel, Jingtao Bai, Σωτήριος Θεοφάνης, Farid T. Salem και Lars Kastrup

Photo 4: Στιγμιότυπο από τη χτεσινή ξενάγηση υψηλόβαθμων στελεχών της Κοινοπραξίας στις εγκαταστάσεις του Λιμένα Θεσσαλονίκης. Από αριστερά οι κ.κ.  Σωτήριος Θεοφάνης, Lars Kastrup,  Arthur Davidyan, Farid T. Salem  και Ιβάν Σαββίδης

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ ενέκρινε σήμερα, Δευτέρα 30 Απριλίου 2018, τις οικονομικές καταστάσεις της περιόδου από 01.01.2017 έως 31.12.2017 από τις οποίες προκύπτουν τα εξής:

  • Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2017 ανήλθε σε 54.231.941€ έναντι των 48.061.529€ του 2016, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 12,84%.
  • Αύξηση κατά 16,74% σημειώθηκε στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, που ανήλθε σε 401.947 TEUs το 2017.
  • H διακίνηση στο συμβατικό φορτίο παρουσίασε αύξηση 8,63% ανερχόμενη σε 3.598.371 τόνους συμβατικού φορτίου.
  • Τα έσοδα από την εκμετάλλευση χώρων αυξήθηκαν κατά 8,01%.
  • Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα και τα λοιπά χρηματοοικονομικά στοιχεία ανέρχονται σε 90.324.984€ έναντι των 75.566.103€ του 2016 σημειώνοντας αύξηση 19,53%.

Τα αποτελέσματα της χρήσης του 2017 διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 21.809.468€ έναντι των 22.171.088€ του 2016 σημειώνοντας μείωση 1,63% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 40,22%.
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 18.849.985€ έναντι των 23.877.735€ του 2016 σημειώνοντας μείωση 21,06% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 34,76%.
  • Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 12.474.042€ έναντι των 21.081.797€ του 2016 σημειώνοντας μείωση 40,83% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 23%, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 7.242.955€ έναντι των 14.084.474€ του 2016 σημειώνοντας μείωση 48,57% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 13,36%.

Η μείωση των αποτελεσμάτων προ φόρων οφείλεται αφενός μεν σε σημαντική αύξηση των αποσβέσεων, λόγω της επανεκτίμησης της ωφέλιμης ζωής του μηχανολογικού εξοπλισμού, όπως προβλέπεται από τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς και σε απομείωση της αξίας παλαιών και υποχρησιμοποιούμενων περιουσιακών στοιχείων, αφετέρου δε σε σημαντική αύξηση των προβλέψεων, οι οποίες απηχούν με ρεαλιστικό τρόπο την επισφάλεια απαιτήσεων.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης,  δήλωσε: «Η ΟΛΘ ΑΕ αποτελεί μία εταιρεία με μεγάλες οικονομικές και αναπτυξιακές δυνατότητες που πρέπει κατάλληλα να αξιοποιηθούν. Η νέα Διοίκηση με αίσθημα ευθύνης είναι διατεθειμένη να εργαστεί με όραμα, σχέδιο και προσήλωση για την ανάπτυξη της εταιρείας και να ανταποκριθεί στην εμπιστοσύνη των μετόχων και της οικονομικής κοινότητας της Βόρειας Ελλάδας. Στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, οι οικονομικές καταστάσεις απεικονίζουν με ρεαλιστικό τρόπο την οικονομική αφετηρία της εταιρείας. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο προσηλωμένο τρόπο την προσπάθεια για την ανάπτυξη της εταιρείας».

Τη στρατηγική και το σχέδιο τους για την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ώστε να καταστεί κύρια πύλη των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, παρουσίασαν σήμερα, Τρίτη 17 Απριλίου, η Διοικητική Ομάδα και οι εκπρόσωποι των επενδυτών-μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που παραχωρήθηκε από την εταιρεία στην Αποθήκη Γ’ του λιμένα Θεσσαλονίκης.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης, παρουσίασε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής της Διοίκησης για την ανάπτυξη του λιμανιού. «Τρεις μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν να συμπράξουν φιλοδοξώντας να καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μεγάλο κόμβο μεταφορών και logistics στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες και θα πετύχουμε τους στόχους μας συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής», ανέφερε ο κ. Θεοφάνης τονίζοντας πως ήδη, εντός τριών εβδομάδων από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας Διοίκησης, φάνηκαν τα πρώτα μικρά, αλλά σαφή, δείγματα γραφής, αναφορικά με τη βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας και του λιμανιού.

 Η στρατηγική της ΟΛΘ ΑΕ, όπως τόνισε ο κ. Θεοφάνης, περιλαμβάνει τους ακόλουθους άξονες:

- Αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμανιού

-Προμήθεια υπερσύγχρονου εξοπλισμού χειρισμού φορτίων

- Αναδιοργάνωση της ΟΛΘ ΑΕ και ανάπτυξη πελατο-κεντρικής κουλτούρας

-Άμεση έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων με αιχμή του δόρατος την επέκταση του 6ου Προβλήτα και τη δημιουργία υποδομής για την εξυπηρέτηση πλοίων New Panamax και την προσέγγιση κύριων γραμμών

-Ανάπτυξη δραστηριοτήτων εκτός λιμανιού (beyond the port activities).

Την τρέχουσα περίοδο, σύμφωνα με την Διοίκηση, αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση σε όλα τα Τμήματα της ΟΛΘ ΑΕ, προκειμένου να γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες για τη βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας. «Το προσωπικό, στη συντριπτική του πλειοψηφία, ανταποκρίνεται με φιλότιμο και προθυμία στις νέες συνθήκες και στις νέες απαιτήσεις και αυτό συμβάλλει στην αισιοδοξία μας», σημείωσε ο κ. Θεοφάνης.

Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS, Boris Wenzel, ανέφερε πως βασική προτεραιότητα της νέας Διοίκησης είναι η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών του λιμένα, που έχουν πληγεί από την έλλειψη αξιοπιστίας και τους μεγάλους χρόνους αναμονής. «Η Terminal Link SAS, αξιοποιώντας την διεθνή εμπειρία της, μπορεί να εντοπίσει και να αντιμετωπίσει με τον πιο έγκαιρο και αποτελεσματικό τρόπο τις ελλείψεις που καταγράφηκαν και να αναβαθμίσει ταχύτατα τις προδιαγραφές λειτουργίας του Λιμένα Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Invest Equity Partners GmbH και μέλος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Alexander-Wilhelm Von Mellenthin, τόνισε: «Το ενδιαφέρον μας για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εκδηλώθηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2014 και αναλύοντας στοιχεία, που συνδέονται με τη δυναμική και την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, πειστήκαμε ότι το λιμάνι θα μπορούσε να αξιοποιήσει τα στρατηγικά του πλεονεκτήματα κατακτώντας μία βιώσιμη και ανταγωνιστική θέση στην αγορά. Είμαστε ενθουσιασμένοι διότι σήμερα, μαζί με τους εταίρους της κοινοπραξίας, μπορούμε να αξιοποιήσουμε από κοινού τις δυνατότητες του λιμανιού και να το καταστήσουμε έναν δυναμικό παράγοντα στη λιμενική αγορά της Μεσογείου με ισχυρή σύνδεση με την ελληνική και βαλκανική ενδοχώρα». Η DIEP GmbH, σύμφωνα με τον κ. Mellenthin, είναι μια γερμανική εταιρεία διαχείρισης εναλλακτικών επενδύσεων, η οποία δραστηριοποιείται σε πολλές κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων και κλάδους της βιομηχανίας.

Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Arthur Davidyan, τόνισε πως αν και η Belterra Investments κατέχει το μικρότερο ποσοστό (20%) στην κοινοπραξία, αυτή φιλοδοξεί να διαδραματίσει τον πλέον καθοριστικό ρόλο στην διάχυση της προστιθέμενης αξίας, που θα προκύψει από τη ανάπτυξη του Λιμένα, στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. «Στόχος μας είναι η ανάπτυξη του Λιμένα, ώστε να αναδειχθεί, αφενός, σε ηγέτη στο χώρο των επιχειρήσεων στη Βόρεια Ελλάδα και στον τομέα παροχής υπηρεσιών στις εμπορευματικές μεταφορές της Ανατολικής Μεσογείου και, αφετέρου, σε πύλη των Βαλκανίων», συμπλήρωσε ο κ. Davidyan .

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ΟΛΘ ΑΕ, Rui Pinto, επισήμανε ότι το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί βασική κινητήρια δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, προσθέτοντας πως η Διοίκηση είναι αποφασισμένη να το εκσυγχρονίσει χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ δήλωσε αποφασισμένη, επίσης, να αναπτύξει συνέργειες με τους φορείς και τις τοπικές Αρχές, ώστε να αξιοποιηθεί με τον βέλτιστο τρόπο το λιμάνι δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για πολλαπλά οφέλη στην τοπική κοινωνία και οικονομία.

Τη συνέντευξη Τύπου συντόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Δημοτικής Εταιρείας Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Φίλιος Στάγκος.

Να σημειωθεί ότι στις 23 Μαρτίου 2018 συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ μετά την καταβολή του τιμήματος των 231,926 εκατ. ευρώ και την ολοκλήρωση της μεταβίβασης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας στην South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd.

Η SEGT Ltd απαρτίζεται από την «Deutsche Invest Equity Partners GmbH» (47%), την «Terminal Link SAS» (33%) και τη «Belterra Investments Ltd.» (20%).

Photo1: Από αριστερά ο Γενικός Διευθυντής της ΔΕΠΘΕ του Δήμου Θεσσαλονίκης, Φίλιος Στάγκος, ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης, ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS, Boris Wenzel, o Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) GmbH και μέλος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Alexander-Wilhelm Von Mellenthin, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Arthur Davidyan και ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ΟΛΘ ΑΕ, Rui Pinto

Photo2: Ο  Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης

Photo3: Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ AE και Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS, Boris Wenzel

Photo4: Ο  Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP)  GmbH και μέλος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Alexander-Wilhelm Von Mellenthin

Photo5: Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Arthur Davidyan

Photo6: Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ΟΛΘ ΑΕ, Rui Pinto

Photo7: Ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης, περιγράφει το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας για τον 6ο Προβλήτα, κατά τη διάρκεια της ξενάγησης των δημοσιογράφων στις εγκαταστάσεις του Λιμένα Θεσσαλονίκης

 

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε σήμερα, Τετάρτη 4 Απριλίου, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Άρης Ξενόφος, ο οποίος συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του ΔΣ και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήριο Θεοφάνη, τον αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο και Γενικό Εμπορικό Διευθυντή της εταιρείας, Rui Pinto και τον Γενικό Επιχειρησιακό Διευθυντή και Διευθυντή του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, Marc Riondel, στο κτίριο Διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ.

Κατά την διάρκεια της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα της συνεργασίας μετά την ολοκλήρωση της μεταβίβασης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΘ ΑΕ στην εταιρεία ειδικού σκοπού South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ ενημέρωσε τον κ. Ξενόφο για τις πρώτες πρωτοβουλίες της Διοίκησης και το επενδυτικό πλάνο που θα εκπονηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα. Ο κ. Ξενόφος επισήμανε ότι «η στρατηγική του ΤΑΙΠΕΔ καταδεικνύει την προσήλωσή του στην καλή συνεργασία του Ταμείου με τους επενδυτές και μετά το κλείσιμο της συναλλαγής, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην παρακολούθηση των αναπτυξιακών και επενδυτικών παρεμβάσεων που θα γίνουν στο λιμένα της Θεσσαλονίκης».

Ο κ. Θεοφάνης επανέλαβε την απόλυτη δέσμευση της κοινοπραξίας στην ανάπτυξη του λιμανιού, με τήρηση των συμφωνηθέντων όπως απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης. Αναφερόμενος στις υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ σε βάθος επταετίας που προβλέπει η σύμβαση, ο κ. Θεοφάνης εκτίμησε ότι αυτές θα ολοκληρωθούν νωρίτερα, ενδεχομένως σε διάστημα 4-5 ετών.

«Η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ θα επιδιώξει να έχει στενή συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για την αξιοποίηση του λιμένα Θεσσαλονίκης, ο οποίος μπορεί να αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό για την οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής», τόνισε ο κ. Θεοφάνης. Πρόσθεσε, δε, πως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ προσπαθεί να καταγράψει τα προβλήματα και τις δυσλειτουργίες και βρίσκεται στο στάδιο της δρομολόγησης άμεσων λύσεων.

Μετά το τέλος της συνάντησης ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Photo1

Photo2