Banner 1

Νέα

Η τακτική επίσκεψη από τις 25 Ιουνίου και για ολόκληρο το καλοκαίρι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης του κρουαζιερόπλοιου «Ocean Majesty», συνολικής δυναμικότητας 1000 ατόμων, που ξεκινάει από τη Σμύρνη και «πιάνει» σε νησιά του Αιγαίου ανακοινώθηκε χθες κατά τη διάρκεια συνάντησης της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ με την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης και του Συνδέσμου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.

Η συνάντηση είχε στο επίκεντρο την αναζήτηση τρόπων ενίσχυσης του τουρισμού κρουαζιέρας για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Σε αυτό το πλαίσιο αποφασίστηκε να διερευνηθούν προτάσεις και να γίνει ενημέρωση των ναυτιλιακών εταιριών που έχουν στη δύναμή τους κρουαζιερόπλοια, ενώ η διοίκηση της ΟΛΘ πρότεινε την έκδοση και διανομή φυλλαδίου το οποίο θα διαφημίζει τη Θεσσαλονίκη ως θαλάσσιο προορισμό.

Στο ίδιο πνεύμα οι εκπρόσωποι των τουριστικών πρακτόρων ζήτησαν από την ΟΛΘ να προχωρήσει σε εκπτώσεις στα τέλη ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων και να προωθήσει την εκβάθυνση της προβλήτας στην οποία «δένουν» τα κρουαζιερόπλοια και τα άλλα επιβατικά πλοία, ώστε να υπάρξει η δυνατότητα προσέγγισης στο λιμάνι μεγαλύτερων σκαφών.

Επίσης, ζήτησαν να υπάρξει μέριμνα για τη συντήρηση και τον καλλωπισμό του Επιβατικού Σταθμού, που αποτελεί τη «βιτρίνα» του λιμανιού για τους επιβάτες που προσεγγίζουν τη Θεσσαλονίκη από τη θάλασσα.

Συνεδρίασε σήμερα (Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010) το «συμβούλιο ανάπτυξης» του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, στο οποίο συμμετέχουν αφενός υψηλόβαθμα διευθυντικά στελέχη της ΟΛΘ ΑΕ και αφετέρου εκπρόσωποι των χρηστών του λιμανιού και των παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα συμμετέχουν η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων Θεσσαλονίκης, ο Σύλλογος Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μεταφορέων Βορείου Ελλάδος, ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, η Ένωση Πλοιοκτητών Θεσσαλονίκης, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος. 
Το συμβούλιο, που στην ουσία αποτελεί την εκ νέου ενεργοποίηση του «συμβουλίου χρηστών» που λειτουργούσε πριν από χρόνια, αλλά είχε αδρανοποιηθεί εδώ και καιρό, θα συνέρχεται μία φορά το μήνα. Όπως δεσμεύθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης το συμβούλιο θα λειτουργεί αμφίδρομα και οι παρατηρήσεις των μελών του θα αποτελούν βασικό οδηγό προς τη διοίκηση του λιμανιού, προκειμένου να γίνονται οι κατάλληλες κινήσεις ώστε να βελτιωθεί η καθημερινότητα στο λιμάνι και να υπάρχει καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της ΟΛΘ ΑΕ. Γι’ αυτό άλλωστε στην επόμενη συνεδρίαση που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουλίου οι φορείς που συμμετέχουν θα υποβάλλουν συγκεκριμένα θέματα, ώστε να λάβουν συγκεκριμένες απαντήσεις και να τεθούν χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των αποφάσεων.
Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι των χρηστών του λιμανιού σημείωσαν ότι την περίοδο 2007 – 2008 η αναταραχή στη λειτουργία της ΟΛΘ, λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, οι οποίοι αντιδρούσαν στην προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της διαμετακόμισης μέσω του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Ζήτησαν από τη διοίκηση της ΟΛΘ να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε –παρά την κρίση- να επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη όσο το δυνατόν περισσότερα φορτία και δεσμεύθηκαν να συνεργαστούν με συγκεκριμένες προτάσεις για την καλύτερη λειτουργία του λιμανιού.

Η ΟΛΘ ΑΕ ανακοινώνει ότι σε συνέχεια της απόφασης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της 28/5/2010, με την οποία ανατέθηκε ο έλεγχος της ΙΑ εταιρικής χρήσης (1.1.2010-31.12.2010) στην εταιρία ERNST YOUNG (ΕΛΛΑΣ) ορίσθηκαν ως τακτικοί ορκωτοί ελεγκτές οι :

1) Χριστόδουλος Σεφέρης (ΑΜ. ΣΟΕΛ 23431) και

2) Ιωάννης Ψυχουντάκης ( ΑΜ.ΣΟΕΛ 20161)

με αναπληρωματικούς τους:

1) Δέσποινα Ξενάκη (ΑΜ. ΣΟΕΛ 14161) και

2) Νικόλαο Αργυρού (ΑΜ. ΣΟΕΛ 15511)

Στα «Ποσειδώνια 2010», τη μεγαλύτερη διεθνή ναυτιλιακή έκθεση του πλανήτη, που φέτος θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 11 Ιουνίου στο συνεδριακό κέντρο του Ελληνικού, θα συμμετάσχει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Στο περίπτερο της ΟΛΘ ΑΕ, το οποίο θα βρίσκεται στο stand 245 στο χώρο Open Space Premium B, θα παρουσιαστούν οι δραστηριότητες, οι δυνατότητες και οι προοπτικές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Η έκθεση πραγματοποιείται λίγες μόλις ημέρες μετά την εκλογή της νέας διοίκησης της εταιρίας, από την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της 28.5.2010 και οι επισκέπτες του περιπτέρου της ΟΛΘ θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τους τέσσερις άξονες της στρατηγικής, που έχουν θέσει ως προτεραιότητα για το επόμενο διάστημα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Στέλιος Αγγελούδης και οι συνεργάτες του.
Ειδικότερα αυτές οι τέσσερις προτεραιότητες κωδικοποιούνται ως ακολούθως:
Πρώτον, επαναπροσέγγιση του συνόλου των πελατών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ώστε να ανακτηθούν φορτία που χάθηκαν τα τελευταία χρόνια.
Δεύτερον, έναρξη των διαδικασιών επέκτασης της 6ης προβλήτας, έργο που θεωρείται αποφασιστικής σημασίας για την ανάπτυξη του λιμανιού και τα τελευταία χρόνια καθυστερεί αδικαιολόγητα.
Τρίτον, ανάπτυξη εμπορευματικού σταθμού (logistics center) σε έκταση 300 στρεμμάτων.
Τέταρτον, αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της ΟΛΘ ΑΕ.  
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα φετινά «Ποσειδώνια» αναπτύσσονται σε έκταση 30.000 τετραγωνικών μέτρων, θα φιλοξενήσουν 1.800 εκθέτες από 86 χώρες και αναμένουν την επίσκεψη 17.000 Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών και παραγόντων του ευρύτερου «κύκλου της θάλασσας».

Η ΟΛΘ αε ανακοινώνει ότι η κ. Ιωάννα Δημοπούλου θα ασκεί τα καθήκοντα του εσωτερικού ελεγκτή από 1/6/2010, σε αντικατάσταση του κ. Βασιλείου Διάφα, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε.
Ο κ. Στυλιανός Αγγελούδης μετά την εκλογή του ως Δ/νων Σύμβουλος και Πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρίας της 28/5/2010, αφού ευχαρίστησε την απερχόμενη διοίκηση για το φιλικό κλίμα συνεργασίας και ενημέρωσης, κάλεσε τους εργαζόμενους για συνέχιση του έργου τους δυναμικά και ενωτικά προκειμένου να καταστεί το λιμάνι ουσιαστικός, δυναμικός και ισχυρός οικονομικός μοχλός για την πόλη, τη χώρα και την ευρύτερη περιοχή.
Ο κ. Αγγελούδης τόνισε, ότι η συνέχιση της ανάπτυξης του λιμένα θα γίνει σύμφωνα με την πολιτική του βασικού μετόχου, με ιδιαίτερη έμφαση στην επέκταση του 6ου προβλήτα με γρήγορους ρυθμούς, για να αποφευχθεί η περιθωριοποίηση του λιμένος της πόλης. Η παρουσία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά δρομολογεί σημαντικές εξελίξεις στο επίπεδο του ανταγωνισμού, κι εμείς πρέπει να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις αυτές.    
Στη συνέχεια, δήλωσε ότι σε τρεις μήνες θα κατατεθεί στο Υπουργείο και στη λιμενική κοινότητα  η πλήρης πρόταση, τόσο ως προς τα έργα, όσο και ως προς τη στρατηγική για την ανάπτυξη του λιμένος. Οι τέσσερις (4) άξονες της στρατηγικής των πρώτων μηνών είναι ανάκτηση της απολεσθείσης εμπορικής κίνησης, έναρξη διαδικασιών για τον 6ο προβλήτα, εμπορευματικός σταθμός και αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας.
Τέλος, ο Δ/νων Σύμβουλος δήλωσε ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις και πρέπει να υπάρχουν, όμως όλες οι πρωτοβουλίες πρέπει να έχουν την αποδοχή και την υποστήριξη των φορέων και των πολιτών της πόλης.
Στην προσπάθεια για την ανάπτυξη του λιμένος είναι απαραίτητη η συνδρομή όλων των φορέων για άθροιση και πολλαπλασιασμό των δυνάμεων.