Ηλεκτρονικό γραφείο ενημέρωσης πελατών της ΟΛΘ ΑΕ
Στο πλαίσιο της προσπάθειας αναβάθμισης των υπηρεσιών του και της πληρέστερης εξυπηρέτησης των πελατών και των χρηστών του στην Ελλάδα και το εξωτερικό ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης δημιούργησε ηλεκτρονικό γραφείο ενημέρωσης πελατών 24ωρης λειτουργίας.
Οι χρήστες των υπηρεσιών του ΟΛΘ -όπως και κάθε άλλος πολίτης- μπορούν πλέον να επικοινωνούν με τα αρμόδια στελέχη του Οργανισμού σε 24ωρη βάση στα τηλέφωνα 2310.593.393, 6978.89.64.17 και στο e-mail marvanitidis@thpa.gr.
Επίσης, επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα του ΟΛΘ www.olth.gr οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσεγγίζουν το ηλεκτρονικό γραφείο εξυπηρέτησης πελατών και να συμπληρώσουν τις ειδικές φόρμες που υπάρχουν για παροχή πληροφοριών και διευκρινίσεων, καθώς και την υποβολή αιτημάτων και παραπόνων.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιο Αγγελούδη η δημιουργία του ηλεκτρονικού γραφείου ενημέρωσης πελατών ήταν μια αυτονόητη ενέργεια, αφού βασική επιλογή της σημερινής διοίκησης της ΟΛΘ είναι η πελατοκεντρική λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. «Η εξυπηρέτηση των πελατών και των χρηστών μας αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για μας και το ηλεκτρονικό γραφείο εξυπηρέτησης θα μας βοηθήσει, ώστε να λειτουργούμε ταχύτερα και αποτελεσματικότερα» σημειώνει ο κ. Αγγελούδης.
Θεσσαλονίκη, 11 Ιανουαρίου 2011