Skip to main content
Αναζήτηση

Δελτίο Τύπου 27.06.2012 – Μέρισμα 0,40 € διανέμει η ΟΛΘ ΑΕ για το 2011

Μέρισμα 0,40 ευρώ ανά μετοχή θα διανείμει στους μετόχους της η Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ για τη χρήση του 2011. Η σημερινή γενική συνέλευση των μετόχων ενέκρινε τη σχετική πρόταση του Δ.Σ. της εταιρίας, στην οποία επιβεβαιώθηκε η εντυπωσιακή πορεία των οικονομικών της μεγεθών το περασμένο έτος.

ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΡΔΩΝ 96,90%

Το 2011 τα κέρδη μετά από φόρους της ΟΛΘ ΑΕ αυξήθηκαν την περασμένη χρονιά κατά 96,90%, καθώς διαμορφώθηκαν σε 12.098.501 ευρώ, έναντι των 6.144.360 ευρώ του 2010. Σημαντική αύξηση εμφανίζουν, επίσης, τα μικτά κέρδη, κατά 40,30%, αφού έφτασαν τα 16.215.195 ευρώ έναντι των 11.557.575 ευρώ του 2010, ενώ και τα προ φόρων κέρδη «έτρεξαν» με 65,025%, κλείνοντας στα 15.328.813 ευρώ, έναντι των 9.288.754 ευρώ του 2010.
Ειδικότερα για το 2011 η εικόνα της ΟΛΘ ΑΕ είναι η ακόλουθη:
Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3,23%, καθώς διαμορφώθηκε στα 51.222.138 ευρώ, έναντι των 49.617.466 ευρώ του 2010. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 6,01%, στην αύξηση των πωλήσεων των λοιπών παροχών εξυπηρέτησης πλοίων και φορτίων κατά 5,35% και στην αύξηση των πωλήσεων του συμβατικού λιμένα κατά 0,35%. Αντίθετα μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις των οργανωμένων σταθμών αυτοκινήτων (πάρκινγκ) κατά 11,86%.
Στο επίπεδο της διακίνησης φορτίων, στο ΣΕΜΠΟ η αύξηση των κοντέινερς σε TEUs ήταν 8,27% έναντι του 2010. Η διακίνηση φορτίων στο συμβατικό λιμάνι σημείωσε μείωση κατά 4,44% (4.207.359 τόνοι έναντι των 4.402.688 τόνων του 2010).
Η εταιρία μείωσε τα έξοδα της το 2011 συνολικά  κατά 7,26%, εκ των οποίων το 12,85% οφείλεται στη μείωση των αμοιβών και εξόδων του προσωπικού λόγω εφαρμογής των νόμων 3833, 3845/2010 και 4024/2011, των διαφόρων εξόδων κατά 9,41% και των παροχών προς τρίτους κατά 3,03%.

ΤΑΜEΙΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ

Τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρίας το 2010 ανέρχονταν στα 66.3 εκ, ενώ το 2012 στα 86.6 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας  αύξηση κατά 30,6 % (αύξηση διαθεσίμων κατά 20,7 εκ. ευρώ). Με τα διαθέσιμα αυτά η ΟΛΘ ΑΕ συγκαταλέγεται στις ισχυρότερες εταιρίες του Χρηματιστηρίου.

ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 2012

Στο μεταξύ συνεχίζεται και το 2012 η εντυπωσιακή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της ΟΛΘ ΑΕ. Στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς η διακίνηση εμπορευμάτων αυξήθηκε, ο κύκλος εργασιών μεγάλωσε, ενώ τα κέρδη της εταιρίας διπλασιάστηκαν. Την Ιανουαρίου – Μαρτίου 2012 ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε σε 13.130.173 ευρώ, έναντι  11.887.196 ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης 10,46%, που οφείλεται κυρίως στην αύξηση  της διακίνησης  κατά
57,81% στο χύδην φορτίο, αλλά και στην αύξηση της διακίνησης των κοντέινερς  κατά 6,13%.
Την ίδια περίοδο τα προ φόρων κέρδη, λόγω της αύξησης των πωλήσεων και της μείωσης των εξόδων, έφθασαν συνολικά στο ποσό των 6.107.165 ευρώ, έναντι 2.961.621 ευρώ του αντιστοίχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλαδή αυξημένα κατά 3.145.544 ευρώ -ποσοστό 106,21%.
Τα κέρδη μετά από φόρους έφθασαν συνολικά στα 4.867.767 ευρώ, έναντι των 2.348.582 ευρώ του αντιστοίχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλαδή αυξημένα κατά 2.519.185 ευρώ -ποσοστό 107,26%.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Σχολιάζοντας την οικονομική κατάσταση της ΟΛΘ ΑΕ ο Πρόεδρος & Διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: «Ο δυναμισμός και οι προοπτικές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης καταγράφονται απολύτως στα οικονομικά αποτελέσματα της ΟΛΘ ΑΕ για το 2011, αλλά και για τους πρώτους μήνες του 2012. Παρά την οικονομική κρίση που έχει επηρεάσει το σύνολο της πραγματικής οικονομίας, αλλά και το «πάγωμα» των τιμολογίων, η διαχείριση της διοίκησης αποδείχθηκε αποτελεσματική. Άλλωστε η οικονομική ευρωστία του Οργανισμού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέλιξη του λιμανιού, που απαιτεί σημαντικές επενδύσεις, ώστε να εξελιχθεί σε βασικό αναπτυξιακό βραχίονα όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά και της ευρύτερης περιοχής. Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης η ανάπτυξη είναι ένα στοίχημα διαρκείας. Τα επόμενα χρόνια ο λιμενικός χάρτης της ανατολικής Μεσογείου θα αναδιαταχθεί και σε αυτή τη νέα εικόνα η θέση τα Θεσσαλονίκης θα είναι διακριτή. Γι’ αυτό το στόχο δουλεύουμε δύο χρόνια τώρα και θα συνεχίσουμε με συνέπεια».

Θεσσαλονίκη, 27 Ιουνίου 2012

Close Menu